– Ești cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat vreodată!
– … Ciudat.., știi..?! Fiindcă eu mă simt atât de stricată… ruginită… înnegrită. găurită.
– Eu nu te văd așa.! Lasă că-ți acopăr eu găurile; pe toate. Dăm cu șmirghel, luăm rugina, șlefuim și apoi dăm cu grund. Pe toate le facem așa. O să luăm toată rugina și-ai să rămâi sclipitoare. Cum e aluminiul. Știi și aluminiul prinde un strat de oxid, puțin acolo. Se curăță cu motorină sau alte substanțe. Sau îți facem baie de acid. Da, să știi că rugina se ia prin baie de acid, după care obiectul sau materialul se introduce într-un mediu bazic. Ca să neutralizeze efectul acidului pe material. Sau… Există o unealtă care suflă cu nisip, foarte fin, cu presiune mare. Nisipul ăla e abraziv. Și fiind fin, el lasă materialul ca nou aproape, când e suflat cu presiune. E cea mai bună metodă de curățare! Are un cap fin și dacă folosești desablarea – așa se numește procesul, reușești să ajungi să cureți bine și găurile. Așa cu șmirghelul.. găurile fiind adânci, nu le poți curăța. Desablarea, draga mea, desablare îți facem! Să vezi ce sclipitoare te facem!
– Nuu.. Eu vreau cu șmirghel și grund. Da, da. E mai bine. Sunt mai old fashion așa…

